تبلیغات
نرمی غضروف - تجربه های من
 
نرمی غضروف
جمعه 20 مرداد 1396 :: نویسنده : فاطمه
سلام دوستان خیلی درمورد این بیماری پرسیده بودین و با نظرات زیادی مبنی بر اینکه چ ورزش هایی انجام بدین مواجه هستم در ابتدا باید با یک فیزیوتراپ مشورت کنین تا یه سری ورزش روزانه بهتون پیشنهاد بده ک توی منزلتون روزانه نیم ساعت تا یک ساعت انجام بدین مثلا خود من ورزش هایی ک انجام میدادم اینا بودن در حالت خوابیده ماهیچه ران را منقبض میکردم و تا ۱۰۰ شماره ر حالت منقبض نگه میداشتم این ورزش را ب توصیه دکترم انجام میدادم ک باعث قوی تر شدن ماهیچه میشه ک وقتی ماهیچه هاتون قوی باشه فشار از روی استخوان برداشته میشه ورزش دیگه ای ک انجام میدادم در حالت خوابیده یکی از پاها را بالا می اوردم و یک تا بیست را میشمردم و نوبت ب پای دیگر.ورزشی ک میتونه کمک بسیاری داشته باشه پیاده روی در اب هست این یکی را ب شدت توصیه میکنم.در ضمن برای اینکه درداتون بیشتر نشه پله زیاد استفاده نکنین.از توالت فرنگی استفاده کنین دوچرخه سواری نکنید کوه نرید چهارزانو ودوزانو نشینید.بعضی ها هم از مالیدن روغن و اینجور چیزا رو توصیه میکنن یعنی همون طب سنتی ک شخصا نتیجه ای نگرفتم و از ورزش کردن زیاد بهبود یافتم 

التماس دعا




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


سلام فاطمه مدیر وب هستم با خودم عهد بسته بودم كه اگه از ین بیماری خلاص شدم یه وبلاگ درموردش بسازم امیدوارم تمام بیماران زودتر خوب شن امیدوارم بهره كافی را درباره این بیماری از وبم ببری راستی نظر یادتون نرو

مدیر وبلاگ : فاطمه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

سپید